Košarica:

0

DOBRODOŠLI V SPLETNI TRGOVINI Z DARILI!

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!
Moč obdarovanja Darovanje je znanost in umetnost hkrati. Svojevrsten splet naklonjenosti, hvaležnosti, pozornosti, lojalnosti, izvirnosti in ustvarjalnosti in eden od pomembnih prastarih elementov komunikacije med ljudmi. Skratka dejanje, ki s svojo žlahtnostjo daleč presega materialno in nominalno vrednost darila. Darilo mora biti primerno situaciji in obdarovancu. Izbira darila pa priča tudi o naši osebnosti in odnosu do obdarovanca. Mnogim veliko več zadovoljstva prinaša obdarovanje kot prejemanje daril. Obdarovanje je vsekakor tudi stvar družinske tradicije in vrednot. Vsaka družina ima drugačne navade pri praznovanju in obdarovanju. Darila najpogosteje podarjamo tistim, ki so nam blizu in nam veliko pomenijo. Tako jim izkažemo pozornost, sporočamo, da jih imamo radi in spoštujemo. Namen poslovnih daril je zbliževanje poslovnih partnerjev. Če posameznika v poslovnem svetu obdarimo, pomeni, da smo mu darilo dali tako, da ga dobi v last in s tem tudi »uživa« v njegovi koristi. Poslovna darila so tihi ambasadorji. Poslovno obdarovanje je odraz karakterja znamke podjetja in ljudi, ki v imenu podjetja obdarujejo poslovno in ostalo okolje. So sporočilo, kaj si podjetje misli o drugih, kako se počuti v okolju, kjer deluje, in kakšen odnos ima do samega sebe. Kakšno darilo izbrati? •Darilo naj bo primerno osebi (ne podarjajmo darila, ki je obarvano s slovenskim ljudskim izročilom nekomu, za katerega vemo, da prisega na moderno umetnost, zapriseženemu abstinentu še tako vrhunsko vino ne bo pomenilo prav nič…) •Za darilo je pomembno tudi, ob kakšni priložnosti ga izročamo. Že sama situacija nam pove, kdaj smo lahko bolj sproščeni, šaljivi ali celo malo nagajivi in kdaj se moramo držati strogih pravil. •Vrednost daril naj bo prilagojena našim zmožnostim, upoštevati moramo tudi finančne zmožnosti posameznega podjetja ali posameznika. •Vedno si vzemimo čas, preden se odločimo za darilo. Skušajmo zbrati nekaj podatkov o našem obdarovancu (njegovi konjički, interesi, posebnosti ipd.). Skušajmo biti izvirni, presenetimo s čim novim. In kaj o obdarovanju pravi slovenski etnolog, dr. Janez Bogataj Pravo darilo je tisto, pri katerem vsebinske, komunikacijske in socializacijske sestavine presegajo finančno vrednost. Ali povedano drugače: če pri izbiri darila na prvo mesto postavimo finančno plat, to nikakor ni dobro darilo. V podjetjih so prepričani, da je božični in novoletni čas edino primerno obdobje za poslovno obdarovanje, kar je zmotno. Priložnosti za poslovno obdarovanje ponuja vse leto, bistvo tovrstnega obdarovanja je namreč komunikacija med dvema osebama, med partnerjema iz dveh različnih podjetij. Obdarovanje na poslovni in osebni ravni se po vsem svetu usmerja v sobivanje z naravo. Cela vrsta posebnih verig trgovin ponuja najrazličnejše izdelke, povezane z življenjem v naravi in z naravo. Zdi se mi, da je ta usmeritev zelo dobra. Navsezadnje lahko s takim darilom nekoga, ki je pozabil na vez z naravo, opomniš, da bi jo bilo dobro znova vzpostaviti. In če boste darila za svoje najdražje, znance, prijatelje in poslovne sodelavce ali partnerje iskali in izročali s srcem, zagotovo ne boste zgrešili! Ekipa Darila Vike

Vaerst
Stenska ura iz kamna

Ročno delo
€ 82.00
Košarica

V nakupni košari ni artiklov.